
Rama-Big.Nine Lite
materiał: aluminium; 148x12mm; BB92
Waga-12,6 Kg
Widelec-Manitou Markhor Comp Air
powietrzny; 100mm; taperowany; zdalna blokada
Piasta Przód-Shimano Mt400-B
110x15; 32H; Centerlock
Piasta Tył-Shimano Mt400-B
110x15; 32H; Centerlock
Przerzutka Przednia-Shimano Deore
Przerzutka Tył-Shimano Deore M5120 Shadow+
Manetka Przód-Shimano Deore M5100
Manetka Tył-Shimano Deore M5100
Mechanizm Korbowy-Shimano Deore M5100, 36-26
Wkład Suportu-Shimano BBMT500pa
Wolnobieg / Kaseta-Shimano Deore M5100 11-42 11s
Łańcuch-kmc X11
Obręcz-Merida Comp Cc 20 Iwr
Opona Przód-Maxxis Ikon
Opona Tył-Maxxis Ikon
Dętki-Ultralite-29
Tarcza Hamulcowa-Tył Shimano Rt10, 160mm
Tarcza Hamulcowa-Przód Shimano Rt10, 180mm
Hamulec Przód-Shimano Mt-200 Lub Tektro M275, 2 tłoczkowe
Hamulec Tył-Shimano Mt-200 Lub Tektro M275, 2 tłoczkowe
Kierownica-Merida Expert Cc
Stery-Merida M4455
Mostek-Merida Comp Cc, materiał: aluminium; 31.8mm
Siodło-Merida Comp Cc
Sztyca-Merida Comp Cc, materiał: aluminium; 30.9mm
Big.Nine od lat wyznacza standardy w świecie hardtaili. Zwycięzca niezliczonych branżowych testów i najważniejszych wyścigów na świecie, sukcesy odnosiły na nim takie legendy jak Gunn-Rita Dahle Flesjaa i Jose Antonio Hermida. Big.Nine 500 Lite to hardtail z najbardziej zaawansowaną technologicznie lekką aluminiową ramą Lite w standardzie Boost, o sportowej geometrii, inspirowany karbonowymi Big.Nine’ami. Od kilku lat 500 Lite święci triumfy w swoim segmencie, jest też świetnie oceniany przez media. Precyzyjne prowadzenie zapewni Ci stożkowa główka ramy, a świetną amortyzację widelec Manitou Markhor Comp Air 100 mm. Nie tylko podczas wyścigów możesz polegać także na napędzie z nową grupą Shimano Deore 2 x 11 oraz hydraulicznych hamulcach tarczowych Shimano MT-200/Tektro 275. W walce z rywalami i przeszkodami na trasie pomogą Ci mocne koła 29" Merida Comp CC z piastami Shimano w standardzie Boost, które zwiększają sztywność boczną i wzmacniają koło. Rama ma dolną rurę o aerodynamicznym profilu, ale zapewni Ci też wygodę dzięki specjalnie ukształtowanym rurom tylnego trójkąta, które lepiej tłumią wibracje i zwiększają komfort. Niskie opory toczenia osiągniesz dzięki oponom Maxxis Ikon. Wsiądź na rower inspirowany maszynami mistrzów i walcz o własne mistrzostwo!
Niemal wszystkie modele BIG.NINE mają 30,9-mm sztycę i większą powierzchnię połączenia w okolicach rury górnej i podsiodłowej. Dzięki temu bez problemu można w rowerze zamontować regulowaną sztycę. Wszystkie modele karbonowe i aluminiowe z ramą LITE pozwalają przeprowadzić przewody sztycy wewnętrznie, pozostałe modele wymagają zewnętrznego prowadzenia.
Karbonowe i aluminiowe modele BIG. NINE z ramą Lite mają 422-mm zasięg, 73,5° kąt rury podsiodłowej, 70° kąt główki ramy i 80-mm mostek (BIG.NINE – M). Takie wartości składają się na nowoczesną geometrię XC. Agresywna zwinność łączy się z siłą spokoju, w sam raz na dzisiejsze wymagające trasy.
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINUM
Najwyższej
jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on
wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i
pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest
zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy,
dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.
HFS - HYDRO FORMING SYSTEM
Produkcja trójwymiarowo
giętych rur za pomocą złożonego procesu „hydroformowania”. Połączenie gorącego
oleju i wody wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do
zewnątrz), umożliwiając tworzenie zaawansowanych profili rur. Dzięki ogromnemu
doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym
poziomie.
FLEX-STAY
Specjalne ukształtowanie rur tylnego
widelca lepiej tłumi wibracje i poprawia komfort jazdy. Wygodę zapewniają także
karbonowe włókna tworzące rury. To rozwiązanie zapewnia również optymalne
przeniesienie siły pedałowania.
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z
łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie
główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto,
dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w
zakrętach.
SMOOTH WELDING
Wygładzanie spawów za pomocą
odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury
spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej
atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie
obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów
wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale
także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
DOWN TUBE EXIT
Duże wyjście linki, które zapewnia
bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia
ich obsługę.
Di2 READY
Rozwiązanie, które pozwala zamontować
elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą
niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. „Di2 Ready” oznacza ramy, które
są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z
możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.