Regulamin
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO FIRMY BE-bike
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Regulamin określa zasady dokonywania zakupów przez kupującego w prowadzonym przez sprzedającego sklepie.
- Sprzedającym jest firma: BE-BIKE Damian Erland, Jakub Bielecki Spółka Cywilna, ul. Krzemieniecka 2, 94-030 Łódź, NIP: 727-279-48-68, REGON: 3608915143.
- Kupującym może być wyłącznie pełnoletnia osoba fizyczna lub przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w formie dopuszczalnej przez przepisy prawa.
- Sprzedający oferuje do sprzedaży towary w sklepie internetowym pod adresem: www.be-bike.pl
II. SKŁADANIE ZAMÓWIENIA
- Złożenie zamówienia i zawarcie umowy sprzedaży możliwe jest po założeniu konta lub bez rejestracji.
- W przypadku niekompletnych lub wątpliwych danych zamówienie nie będzie realizowane (jeśli to możliwe, kontaktujemy się z klientem).
- Odwołanie zamówienia możliwe jest wyłącznie przez kontakt telefoniczny, mailowy lub formularz.
- Nie można odwołać zamówienia po wysłaniu towaru.
- W przypadku braku towaru lub znacznej zmiany ceny – sprzedawca kontaktuje się z kupującym w celu ustaleń.
- Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto i zawierają VAT.
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów.
III. WYSYŁKA, KOSZTY I CZAS REALIZACJI, FORMY PŁATNOŚCI
- Wysyłka realizowana przez InPost (paczkomaty), kuriera DHL, DPD, inne paczkomaty lub odbiór osobisty.
- Wysyłka po wpłacie na konto (przelew, PayU, RatyAlior) lub płatność w salonie.
- Koszt przesyłki podawany przy tworzeniu zamówienia – może wzrosnąć przy wielu produktach.
- Sprzedający bierze pełną odpowiedzialność za realizację wysyłki.
- Koszt wysyłki ponosi kupujący.
- Czas realizacji wynosi 1–5 dni roboczych, może się wydłużyć (dni wolne, wyjątkowe sytuacje).
- Odbiór osobisty możliwy w siedzibie sklepu pon.–pt. 10:00–19:00, soboty 10:00–15:00.
- Sprzedawca nie odpowiada za opóźnienia niezależne od niego.
- Sprzedawca nie odpowiada za opóźnienia wynikające z winy firm kurierskich.
- W przypadku nieobecności kupującego koszt ponownej wysyłki pokrywa kupujący.
IV. REKLAMACJE
- Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć towar bez wad.
- Sprzedawca odpowiada za wady zgodnie z art. 556–576 Kodeksu Cywilnego.
- W przypadku uszkodzenia przesyłki – należy sporządzić protokół w obecności kuriera i odmówić przyjęcia.
- Koszty przesyłki reklamowanego towaru ponosi sprzedawca (jeśli reklamacja jest zasadna).
- W przypadku nieuzasadnionej reklamacji koszty pokrywa kupujący.
- Spory reklamacyjne strony zobowiązują się rozwiązywać polubownie.
- Reklamacje należy kierować na adres: BE-BIKE, ul. Krzemieniecka 2, 94-030 Łódź, e-mail: sklepinternetowy@be-bike.pl.
- Reklamowany towar należy dostarczyć wraz z dowodem zakupu (jeśli możliwe) na adres podany wyżej.
- Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie do 14 dni od otrzymania towaru. W przypadku braków – klient zostanie wezwany do ich uzupełnienia.
VI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Dane klientów wykorzystywane są wyłącznie do realizacji zamówień i statystyk sprzedaży, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
- Sklep nie odpowiada za zakupy dokonane przez osoby trzecie posiadające dostęp do konta klienta.
VII. ZWROTY
- Kupujący ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni bez podania przyczyny (towar nie może być używany).
- Zwrot nie wymaga oryginalnego opakowania, ale jest ono zalecane w miarę możliwości.
- Obuwie może być przymierzone na czystym, miękkim podłożu; odzież i kaski – bez ryzyka uszkodzeń czy zabrudzeń.
- Zwrot towaru odbywa się na koszt kupującego.
- Spory będą w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie; w przypadku postępowania sądowego – właściwy jest sąd według siedziby pozwanego.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy prawa polskiego, w szczególności kodeks cywilny.
Przejdź do strony głównej

Kategorie
Promocje
Aktualności
Blog
Serwis
Kontakt