Regulamin serwisu
- Całkowity koszt naprawy obejmuje koszt usługi serwisowej oraz koszt użytych części. Ceny usług serwisowych podane w cenniku nie zawierają kosztów części.
- Wstępny koszt naprawy podawany podczas przyjmowania roweru i wstępnych oględzin jest wielkością orientacyjną. Może ulec zmianie w trakcie naprawy z powodu:
- wykrycia dodatkowych usterek,
- konieczności wymiany elementów eksploatacyjnych (klocki hamulcowe, linki, pancerze).
- W przypadku znacznej zmiany wstępnej ceny naprawy klient zostanie o tym poinformowany i ma prawo do decyzji dotyczącej ponoszenia dodatkowych kosztów.
- W przypadku drobnej zmiany (ok. 15 zł) klient nie zostanie poinformowany. Konieczne czynności naprawcze zostaną wykonane automatycznie, chyba że klient zastrzegł inaczej.
- W przypadku rezygnacji z dalszej naprawy przed jej zakończeniem, klient uiszcza opłatę za wykonane usługi i użyte części do momentu rezygnacji.
- Klient zobowiązany jest do odebrania roweru w ustalonym terminie. Po upływie 3 dni od daty poinformowania o zakończeniu naprawy, naliczana będzie opłata za przechowywanie: 5 zł za każdy kolejny dzień.
- Termin odbioru oznacza datę zakończenia naprawy oraz poinformowania klienta telefonicznie (rozmowa lub SMS). W sezonie (marzec–sierpień) termin naprawy może wynosić do 2 tygodni.
- W przypadku braku możliwości odbioru w terminie prosimy o kontakt. Zastrzegamy sobie możliwość odstąpienia od pobrania opłaty za przechowywanie.
Klient zobowiązany jest do zapoznania się z niniejszym regulaminem – oddanie roweru do serwisu oznacza jego akceptację.
Przejdź do strony głównej

Kategorie
Promocje
Aktualności
Blog
Serwis
Kontakt