Regulamin wysyłki sklepu internetowego Be-BIKE

Wysyłka wszystkich rowerów zakupionych w sklepie internetowym BE-bike 

Wysyłka wszystkich rowerów zakupionych w sklepie internetowym BE-bike wygląda następująco:

- rower jest każdorazowo wyjmowany z oryginalnego opakowania i 100% skręcany,

- nawijana jest owijka (w przypadku rowerów, które ją posiadają)

- regulowane są hamulce i przerzutki

- w przypadku rowerów elektrycznych przeprowadzana jest aktualizacja systemu

- w przypadku kół w systemie Tubeless, w których producent przewidział tylko zestaw uszczelniający (zawór, taśma, płyn uszczelniający) uszczelniamy płynem koła przed wysyłką.

- w przypadku kół w systemie Tubeless, w których producent przewidział zestaw uszczelniający (zawór, taśma, płyn uszczelniający) ale jest produkcyjnie z dętkami możemy uszczelnić na prośbę klienta (prośbę można dodać w uwagach przy zamówieniu)

- rower ma przeprowadzony przegląd zerowy i uzupełnioną kartę gwarancyjną wraz z podbiciem pieczątką tego przeglądu zerowego

- aby spakować rower prawidłowo i uniknąć wygórowanych kosztów przesyłki kierownica na wsporniku jest odkręcana, koło przód jest wypinane, pedały są wykręcane (jeśli są w zestawie) i dokładane do przesyłki

Uwaga!!! Do przykręcenia pedałów potrzebny jest płaski klucz 15, przykręcenie kierownicy to klucz imbus 4 lub 5 (wspornik ahed i pozostałe) imbus 6 wspornik inny niż ahed, przykręcenie koła imbus 5,6 (sztywna oś) , większość rowerów ma szybko zamykacz i nie wymaga klucza, koła pozostałe wymagają klucza płaskiego 15, koła z prądnicą wymagają wpięcia wtyczki prądowej. Większość tych prac jest możliwa do wykonania przez użytkownika i jest podobna do procesu przewożenia roweru samochodem. Jeśli użytkownik nie posiada kluczy może wykonać te prace w każdym serwisie rowerowym.

- rower nie zawsze pakowany jest do wysyłki w oryginalnym opakowaniu gdyż jego objętość po serwisie i złożeniu jest większa niż po fabrycznym pakowaniu.

Dodatkowe zamówione akcesoria lub części:

- dodatkowe zamówione w sklepie internetowym akcesoria i części do zamówionego roweru jeśli to możliwe montujemy do przesyłki a usługa montażu jest w gratisie np. podpórka , bagażnik, błotnik tył, i inne (zapytaj !)

Pozostałe informacje zawarte są:

https://be-bike.pl/view/196,wazne--przy-zakupie-rowerow-w-salonach-be-bike


 

<<< Wróć
01 Lipiec 2024

Lokalizacja BE-BIKE

Salon i serwis BE-bike znajduje się na ul. Krzemienieckiej 2 w Łodzi. Lokalizacja blisko centrum miasta na przeciwko Hali Widowiskowo-Sportowej Atlas Arena, tuż obok Urzędu Miasta Delegatura Łódź-Polesie.

Adres

BE-BIKE Damian Erland, Jakub Bielecki Spółka Cywilna
ul. Krzemieniecka 2
94-030 Łódź
NIP: 727-279-48-68
REGON: 360891514
Salon rowerowy:
Tel. 42 209 49 25
e-mail: sklep@be-bike.pl

Serwis rowerowy:
Tel. 42 209 49 52
e-mail: serwis@be-bike.pl

Lokalizacja BE-BIKE 2.0

Salon i serwis BE-bike znajduje się na ul. Rokicińskiej 142 w Łodzi. Lokalizacja na Widzewie w budynku centrum handlowego ZIELPOL. W sąsiedztwie osiedle Olechów i Janów.

Adres

BE-BIKE 2.0
ul. Rokicińska 142
92-412 Łódź
NIP: 727-279-48-68
REGON: 360891514
Salon rowerowy:
Tel. 42 209 32 17
e-mail: sklep2@be-bike.pl

Serwis rowerowy:
Tel. 42 209 32 18
e-mail: serwis2@be-bike.pl