
RAMA - BIG.NINE TFS III
Materiał: aluminum
maks. rozmiar tylnej opony: 29 x 2,25"
standard tylnej osi: 135 x 9 mm
standard suportu: BSA
WIDELEC - Rock Shox Judy TK
Sprężynowy skok: 100 mm, blokada, offset: 46 mm
maks. rozmiar przedniej opony: 29 x 2,25"
HAMULEC PRZÓD - Power DS-100HT/Shimano MT200, 2 tłoczki, hydrauliczny hamulec tarczowy
HAMULEC TYŁ - Power DS-100HT/Shimano MT200 2 tłoczki, hydrauliczny hamulec tarczowy
TARCZA HAMULCOWA - PRZÓD Shimano RT10, 160 mm
TARCZA HAMULCOWA TYŁ Shimano RT10, 160 mm
STERY - MERIDA M2345
KIEROWNICA - MERIDA CC, materiał: aluminium, szerokość: 690 mm, wznios: 15 mm
MOSTEK - MERIDA CC, materiał: aluminium, średnica: 31,8 mm, kąt: 6°, 70 mm - S, 80 mm - M, 90 mm - L, 100 mm - XL, 110 mm - XXL
CHWYTY KIEROWNICY - MERIDA EC
PRZERZUTKA TYŁ - Shimano RD-M370
PRZERZUTKA PRZEDNIA - Shimano FD-M2020-TS [2s]
MANETKA TYŁ - Micro Shift SL-M859-R//Shimano ST-EF505
MANETKA PRZÓD - Micro Shift SL-M850-L//Shimano ST-EF505
SZTYCA - MERIDA CC, materiał: aluminium, 30,9 mm, cofnięcie (setback): 15 mm
OBEJMA PODSIODŁOWA - MERIDA COMP QR
SIODŁO - MERIDA Sport comfort
PEDAŁY - VP VPE-891
ŁAŃCUCH - KMC M99
MECHANIZM KORBOWY - Shimano MT101-2, 36-22 T, 170 mm - S, 175 mm - M/XXL,
KASETA - Shimano CS-HG200, 11-32 T, 9-rzędowa
WKŁAD SUPORTU - Shimano BB-UN100, Shimano FD-M2020-TS [2s]
PIASTA PRZÓD - Shimano TX505, 100 x 9 mm, 32 szprychy, Centerlock
PIASTA TYŁ - Shimano TX505, 135 x 9 mm, 32 szprychy, Centerlock
OBRĘCZ - MERIDA CC, szerokość wewnętrzna: 17 mm, materiał: aluminium
SZPRYCHY - Black steel
OPONA PRZÓD - MERIDA K1080, 29 x 2,2", drut
OPONA TYŁ - MERIDA K1080, 29 x 2,2", drut
DĘTKI - 29 * 2,2 A.V
MAKS. DOPUSZCZALNA WAGA (ROWER + ROWERZYSTA + BAGAŻ) 135 kg
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z
łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie
główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto,
dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w
zakrętach.
SMOOTH WELDING
Wygładzanie spawów za pomocą
odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury
spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej
atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie
obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz
rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni
linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
DOWN TUBE EXIT
Duże wyjście linki, które zapewnia
bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia
ich obsługę.
RACELITE 61 ALUMINIUM
Niezwykle lekki i mocny stop
aluminium 6061 używany w przemyśle lotniczym. MERIDA poddaje go dodatkowemu
hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury.
TFS - TECHNO FORMING SYSTEM
Produkcja giętych rur
metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Ich kształt zostaje nadany w
negatywowych formach, czasami w połączeniu z wewnętrznym metalowym rdzeniem.
Proces ten poprawia wygląd i funkcjonalność ramy. Dzięki ogromnemu
doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym
poziomie.
K-MOUNT
Mocowanie na dolnej rurze tylnego trójkąta,
które pozwala przykręcić podpórkę dwiema śrubami. Zintegrowana konstrukcja
zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
F-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego
założenia błotników dzięki odpowiednim punktom mocowania.
C-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego
założenia bagażnika dzięki odpowiednim punktom mocowania.
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.