
Rama - aluminium ALUXX SLR, oś
przelotowa 12x148mm, max. rozmiar tarczy korbowodu 36t, max. rozmiar opony
29x2,4"
Widelec - Giant Crest 34 RRL, 100mm, 15x110, manetka
blokady
Kierownica - Giant Connect XC, 740x31.8mm,
aluminium
Chwyty - Giant Sole-O
Wspornik
kierownicy - Giant Contact, 31.8mm, aluminium
Wspornik
siodła - Giant Connect, 30.9mm, aluminium
Siodło -
Giant Sport
Pedały - brak
Manetki -
Shimano Deore M-6100, 1x12
Przerzutka tylna - Shimano Deore
M-6100
Hamulce - Shimano BR-MT200, hydrauliczne, tarcze
Shimano RT-10 [P]180mm/[T]160mm
Dzwignie hamulca - Shimano
BR-MT201
Kaseta / Wolnobieg - Shimano Deore, 12-rzędowa,
10-51
Łańcuch - KMC X-12
Mechanizm
korbowy - Praxis Cadet, 30t
Środek suportu -
Praxis, press fit
Obręcze - Giant XCT 29, ETRTO: 25-622,
Tubeless Ready, aluminium
Piasty[P] - Shimano MT410B,
łożyska maszynowe, oś przelotowa 15x110mm, CenterLock [T]Shimano MT410B, łożyska
maszynowe, oś przelotowa 12x148mm, CenterLock
Szprychy -
Sapim Leader, [P]28/[T]28
Opony - Maxxis Recon Race 29x2.25,
zwijana, Tubeless Ready, EXO, tubeless
Dodatki - Zestaw
bezdętkowy (uszczelniacz 2x60ml, klucz do zaworu, instrukcja)
Waga
orientacyjna - 12,1 kg (rozmiar M)
Rama z najwyższej klasy aluminium ALUXX SLR sprawia, że ten superlekki i zwinny 29er gwarantuje zawodnikom XC prędkość i wydajność. Z amortyzatorem o skoku 100 mm – oto wyścigowy wspinacz o szybkim przyspieszeniu. Specjalna geometria 29era zapewnia doskonałą równowagę między stabilnością a zwrotnością w każdym terenie XC. Piasty w standardzie Boost oferują dodatkowy prześwit na opony i sztywność kół, a nowe koła systemowe Gianta z oponami bezdętkowymi zapewniają płynną, bardziej skuteczną jazdę ze zmniejszonym ryzykiem przebić.
Lekkość i przyspieszenie
Najlżejsza sztywna rama
aluminiowa MTB w historii Gianta pozwala zawodnikom XC szybciej podjeżdżać i
przyspieszać.
Niezmienna skuteczność
Najlepszy w klasie stosunek
sztywności do masy sprawia, że zupełnie nowy XTC SLR 29 ustanawia nowy standard
wydajności aluminiowych rowerów XC.
Pewność i kontrola 29era
Większe koła 29 cali są
świetne na wyboisty teren, utrzymując prędkość na technicznych podjazdach i
oferując pewność jazdy na szybkich, nierównych zjazdach po singlach.
TECHNOLOGIA ALUXX SLR
W przypadku tej technologii
używa się wyłącznie stopu 6011A, co gwarantuje niespotykaną dotąd relację
wytrzymałości do wagi. Najnowocześniejsza metoda obróbki na poziomie
mikroskopowym daje najlepszy z możliwych stosunek wytrzymałości do wagi wśród
aluminium dostępnych w ofercie firmy Giant. Zaawansowana technologia cieniowania
pozwala wykorzystywać przekroje o 20% cieńsze (i lżejsze) niż w przypadku ALUXX
SL.
OVERDRIVE
Oryginalna technologia główki ramy Giant,
mająca zapewnić precyzję sterowania rowerem. W tym celu zastosowano większe
łożyska sterowe (dla rowerów szosowych dolne o wielkości 1¼” i górne w rozmiarze
1⅛”, a dla rowerów typu off-road dolne o wielkości 1½” i górne - 1⅛”), które
współpracują ze zwężającą się rurą sterową widelca, zapewniając optymalną
sztywność podczas kierowania rowerem.
SYSTEM GIANT TUBELESS
System bezdętkowy i opony
zapewniają lepszą wydajność, komfort i kontrolę w najbardziej przyjaznym dla
użytkownika, niezawodnym oraz integralnym systemie.
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.