
Rama - kompozyt Advanced, flat-mount
disc, suport PF86, oś przelotowa 12x142mm
Widelec - kompozyt
Advanced, karbonowa rura sterowa OverDrive, flat-mount disc, oś przelotowa
12x100mm
Kierownica - Giant Contact, reach: 72 mm, drop: 120
mm, aluminium
Chwyty - Stratus Lite 2.0
Wspornik
kierownicy - Giant Contact AeroLight, aluminium
Wspornik
siodła - Giant Variant, -5/+15mm offset,
karbon
Siodło - Giant Approach, szyny stalowe, wypełnienie
Particle Flow, montaż akcesoriów UniClip, szer.
145mm
Manetki - Shimano 105,
2x12
Przerzutka przednia -Shimano
105
Przerzutka tylna - Shimano
105
Hamulce - Shimano 105, hydrauliczne, tarcze Giant MPH
[P]160mm, [T]140mm
Dzwignie hamulca -
Shimano 105
Kaseta / Wolnobieg - Shimano 105, 12-rzędowa,
11-34
Łańcuch - KMC X12L-1
Korba -
Shimano 105, 36/52
Środek suportu - Shimano BB-RS500-PB,
press fit
Obręcze - Giant P-R2 Disc, ETRTO: 22-622, wys.
36mm, tubeless, aluminium
Piasty - Giant, łożyska kartridż,
tarcza na 6 śrub, oś przelotowa 12mm
Szprychy - Sapim Race,
[P] 24, [T] 24
Opony - Giant Gavia Course 1, R-Shield, 60
TPI, tubeless, 700x25c(28mm), zwijane
Dodatki - zestaw
bezdętkowy (uszczelniacz 2x60ml, klucz do zaworu, łyżka do
opon)
Maksymalny rozmiar opony700x33
SYSTEMOWA OPTYMALIZACJA
Rama, koła, kokpit i inne
części zostały zaprojektowane, opracowane i przetestowane razem, aby działały
jako system. Rura sterowa OverDrive Aero powstała w nowym procesie
technologicznym i z mostkiem Contact AeroLight i kierownicą Contact stanowi
jeden system. Dzięki niemu możliwe było uzyskanie wewnętrzne prowadzenie
przewodów. Pozwoliło to, wraz z integracją kapsla sterów i podkładek
dystansowych, na uzyskanie bardziej aerodynamicznej, przyjaznej dla użytkownika
konfiguracji
MISTRZOWSKA SKUTECZNOŚĆ
Charakteryzujący się lepszym
stosunkiem sztywności do masy niż poprzednia generacja, a także nowym kształtem
rur aerodynamicznych i mniejszą masą całkowitą, ten bezkompromisowy rower
wyścigowy zapewnia niezwykle dynamiczne przyspieszenie i niesamowitą sztywność
pedałowania. Rezultatem jest zwycięska skuteczność w ważnych
momentach
ZINTEGROWANA AERODYNAMIKA
Wszystkie kształty rur
zostały zaprojektowane i opracowane przy użyciu modelowania obliczeniowej
dynamiki płynów (CFD) i testów w tunelu aerodynamicznym. Od ściętego kształtu
elipsy rur ramy po nową konstrukcję kokpitu i integrację komponentów, wszystko
to składa się na bardziej opływowy profil, w porównaniu z poprzednią
generacją.
TECHNOLOGIA ADVANCED COMPOSITE
Wysokojakościowy
surowiec jakim są nasze włókna węglowe jest łączony w naszych fabrykach ze
specjalnie opracowanymi żywicami. Tak powstaje materiał do budowy kompozytowych
rowerów o wysokim stosunku sztywności do masy. Przedni trójkąt ramy jest
wykonany jako jeden, integralny ele
GEOMETRIA COMPACT ROAD
Pod koniec lat 90. XX wieku
Giant radykalnie zmienił kształt ramy, aby zapewnić przewagę zawodowym kolarzom
ze swojej drużyny. Pomysł jest genialnie prosty: górna rura, która jest
nachylona ku dołowi od główki ramy do rury podsiodłowej, zmniejsza rozmiar
przedniego i tylnego trójkąta ramy. Mniejsze trójkąty sprawiają, że rower jest
lżejszy i sztywniejszy.
Od ponad 20 lat kolarze górscy cenią sobie zalety opon bezdętkowych. Koła bez dętek nie są już żadną nowością na szlakach. I chociaż opony bezdętkowe zostały wprowadzone do jazdy szosowej ponad 10 lat temu, to nie cieszyły się one do niedawna zbytnią popularnością.
Obecnie większość kolarzy w końcu zaczyna zauważać to, co rowerzyści górscy wiedzieli od lat – technologia bezdętkowa ma przytłaczającą przewagę pod względem takich aspektów jak niższy opór toczenia, możliwość szybszego skręcania i zwiększona wygoda, nie mówiąc już o zwiększonym bezpieczeństwie ze względu na mniejsze ryzyko przebicia dętki poprzez dobicie obręczy do podłoża i przedziurawienie. Dzięki temu wszystkiemu można jechać dalej, szybciej i dłużej.
BEZPIECZEŃSTWO
ODPORNOŚĆ NA PRZEBICIA:
Bez
wewnętrznej dętki, opona jest mniej podatna na przebicie dętki, co stanowi dość
powszechny problem dla rowerzystów. Płyn pomaga uszczelnić cały system, a
dodatkowo wypełnić niewielkie dziury w osnowie, co zdecydowanie zmniejsza ryzyko
złapania gumy podczas jazdy.
OCHRONA:
Bezdętkowe opony z uszczelniaczem istotnie
zmniejszają prawdopodobieństwo nagłej utraty powietrza spowodowanej przebiciem.
To pozwala zachować lepszą kontrolę nad rowerem i bezpieczeństwo podczas
zatrzymywania się, aby ocenić uszkodzenia opony.
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.