
Rama - Kompozyt Advanced, disc, max.
szerokość opony 32mm
Widelec - Kompozyt Advanced, karbonowa
rura sterowa OverDrive (1 1/8" x 1 1/4"), disc
Kierownica -
Giant Contact
Chwyty - Stratus Lite 2.0
Wspornik
kierownicy - Giant Contact
Wspornik siodła - Giant
Variant, kompozytowy, -5/+15mm offset
Siodło - Giant
Approach
Pedały - Brak
Manetki -
Shimano 105, 2x11
Przerzutka przednia - Shimano
105
Przerzutka tylna - Shimano
105
Hamulce - Shimano 105 hydrauliczne, tarcze Giant MPH
[P]160mm, [T]140mm
Dzwignie hamulca - Shimano 105
hydrauliczne
Kaseta / Wolnobieg - Shimano 105, 11-s,
11-30
Łańcuch - KMC X11EL-1
Mechanizm
korbowy - Shimano 105, 36/52
Srodek suportu -
Shimano, press fit
Obręcze - zestaw Giant P-R2
Disc
Piasty - zestaw Giant P-R2 Disc, oś przelotowa
12mm
Szprychy - zestaw Giant P-R2
Disc
Opony - Giant Course 1, bezdętkowe, 700x25c (28mm),
zwijane
Dodatki - Zestaw bezdętkowy (uszczelniacz 2x60ml,
klucz do zaworu, instrukcja)
Waga orientacyjna - 8,38 kg
(rozmiar ML)
Nowy, aerodynamiczny profil rur główki ramy, rury dolnej
i widelca, plus dodatkowy prześwit na szersze opony, powodują,
że ta
wszechstronna maszyna gwarantuje niespotykaną skuteczność na szosie.
Sztyca
Variant zapewnia dość amortyzacji, by zagwarantować zrównoważoną jazdę w
warunkach wyścigowych.
Zintegrowane hamulce tarczowe sprawiają, że
otrzymujemy wyścigową maszynę na każdą pogodę i warunki.
Wiodąca w klasie wydajność
Ramę
opracowano, by zapewnić kolarzom szosowym najwyższą skuteczność na podjazdach,
wydajność aerodynamiczną i zwycięską sztywność podczas sprintów.
Osiągnięto
to dzięki imponującemu stosunkowi sztywności do masy oraz udoskonalonym
aerodynamicznym profilom rur.
Zaawansowana aerodynamika
Oto
najbardziej wymierne korzyści modeli TCR, w porównaniu z poprzednimi
generacjami. Analiza i testy każdego kształtu rury oraz optymalizacja produkcji
umożliwiły stworzenie konstrukcji o znacznie niższych oporach przy szerszym
zakresie kątów natarcia.
Pełna kontrola
Zintegrowane z ramą
hamulce tarczowe zapewniają płynne hamowanie o dużej sile i modulacji, co daje
jeszcze większą kontrolę w różnych warunkach drogowych i pogodowych. Standard
Flat-Mount i nowe osie przelotowe zwiększają sztywność i poprawiają sterowanie,
a dodatkowy prześwit ramy i widelca umożliwia założenie szerszych opon do 32
mm.
TECHNOLOGIA ADVANCED
COMPOSITE
Wysokojakościowy surowiec jakim są nasze włókna węglowe
jest łączony w naszych fabrykach ze specjalnie opracowanymi żywicami. Tak
powstaje materiał do budowy kompozytowych rowerów o wysokim stosunku sztywności
do masy. Przedni trójkąt ramy jest wykonany jako jeden, integralny element do
którego powstania użyto opatentowanej technologii Modified Monocoque
Construction.
OVERDRIVE
Oryginalna technologia
główki ramy Giant, mająca zapewnić precyzję sterowania rowerem. W tym celu
zastosowano większe łożyska sterowe (dla rowerów szosowych dolne o wielkości
1¼” i górne w rozmiarze 1⅛”, a dla rowerów typu off-road dolne o wielkości 1½”
i górne - 1⅛”), które współpracują ze zwężającą się rurą sterową widelca,
zapewniając optymalną sztywność podczas kierowania rowerem.
GEOMETRIA COMPACT ROAD
Pod koniec lat
90. XX wieku Giant radykalnie zmienił kształt ramy, aby zapewnić przewagę
zawodowym kolarzom ze swojej drużyny. Pomysł jest genialnie prosty: górna rura,
która jest nachylona ku dołowi od główki ramy do rury podsiodłowej, zmniejsza
rozmiar przedniego i tylnego trójkąta ramy. Mniejsze trójkąty sprawiają, że
rower jest lżejszy i sztywniejszy.
SYSTEM GIANT TUBELESS
System
bezdętkowy i opony zapewniają lepszą wydajność, komfort i kontrolę w
najbardziej przyjaznym dla użytkownika, niezawodnym oraz integralnym
systemie.
Bez wewnętrznej dętki, opona jest mniej podatna na przebicie
dętki, co stanowi dość powszechny problem dla rowerzystów. Płyn pomaga
uszczelnić cały system, a dodatkowo wypełnić niewielkie dziury w osnowie, co
zdecydowanie zmniejsza ryzyko złapania gumy podczas jazdy.
Bezdętkowe opony
z uszczelniaczem istotnie zmniejszają prawdopodobieństwo nagłej utraty
powietrza spowodowanej przebiciem. To pozwala zachować lepszą kontrolę nad
rowerem i bezpieczeństwo podczas zatrzymywania się, aby ocenić uszkodzenia
opony.
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.